Voor alle vragen, opmerkingen of klachten kan je ons op de volgende manieren bereiken:

 

Bezoekersadres

 

 

  • D. Sonneveld Oosterheem

            Oosterheemplein 478

            2721 NJ Zoetermeer

 

 

  • D. Sonneveld Waddinxveen 

            Kon. Wilhelminaplein 6

            2741 EA Waddinxveen

 

 

 

  • D. Sonneveld Meerzicht

            Middelwaard 70a

            2716 CW Zoetermeer

 

 

Voor de openingstijden klik hier.

 

Telefoon

Voor algemene vragen zijn wij elke werkdag van 11:00 tot 17:00 telefonisch bereikbaar op 06 - 10862641. Heb je vragen over een factuur of bestelling? Bel dan onze klantenservice op +31 85 01 60 735. Open van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:30. Voor een snellere afhandeling, verzoeken wij om je klantnummer en/of factuurnummer bij de hand te houden.

E-mail

Voor vragen kan je ons ook mailen naar [email protected]ecentre.nl. Wij streven ernaar om alle mails binnen vier kantooruren beantwoord te hebben.

Chat

Voor een snelle vraag en reactie hebben wij onze chatfunctie. Wanneer wij online zijn en direct kunnen antwoorden zie je: “Vragen? Chat live met ons!” Wanneer wij offline zijn zie je: “Vragen? Stuur ons hier een bericht.” Wanneer je offline een bericht achterlaat is ons streven ook hier om binnen vier kantooruren geantwoord te hebben.

Post (klantenservice)

Je kan ons ook schriftelijk benaderen via:

Smokecentre.nl
t.a.v. afdeling klantenservice
Biezenbeemd 1
4907 EE Oosterhout

Wij zullen altijd proberen zo snel mogelijk met je in contact te komen. Wanneer dit niet lukt, kan je uiterlijk binnen zeven dagen een schriftelijke reactie terug verwachten.

Post (retouren)

Je kan je retouren sturen naar:

Smokecentre.nl
t.a.v. afdeling retouren
Werkmansbeemd 32
4907 EW Oosterhout

Lees hier meer over retourneren.

Klachtenprocedure

Wanneer je onverhoopt niet tevreden bent over een product wat door ons is geleverd of de afhandeling van je order, vragen wij je zo spoedig mogelijk met ons contact te zoeken.

Wij zullen dan onze uiterste best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en je als tevreden klant te houden. Je kan je klacht op de manier melden welke je het beste lijkt: per telefoon, email of brief. Wij vragen je, je klacht duidelijk te omschrijven en het ordernummer te vermelden. Wanneer je klacht ontvangen is, zullen wij binnen vier kantooruuren reageren en meteen naar een oplossing zoeken. Wij zorgen er te allen tijde voor dat je klacht uiterlijk binnen acht dagen is opgelost. Wanneer jouw product niet juist functioneert of je niet tevreden bent over het product, vragen wij je dit product aan ons te retourneren. Na ontvangst wordt het probleem door ons onderzocht. Als de klacht gegrond is, sturen wij je daarna een nieuw product op of krijg je je geld terug. De verzendkosten worden bij een klacht (wettelijke garantie) uiteraard ook vergoed.

Geschillencommissie

Mocht je, ondanks onze inzet om jouw klacht altijd naar 100% tevredenheid op te lossen, van mening zijn dat wij tekort zijn geschoten, dan kan je dat voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel

Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509LP Den Haag
www.sgc.nl

Of richt je aan het Europese Online Geschillenplatform (ODR) middels ec.europa.eu/consumers/odr/